„Exasaas“ pardavimo sąlygos ir nuostatos

1. Koks yra sutarties tikslas?

1.1. SUTARTIES TIKSLAS. Partneris yra tam tikros technikos, kurią jis nori parduoti įvairiems pirkėjams, savininkas. „EXAPRO“ valdo internetinę naudotos technikos prekyvietę, kuri sujungia pardavėjų pasiūlymus su pirkėjų paklausa („Platforma“). Platforma pasiekiama adresu https://www.exapro.com ir jos kalbinėmis versijomis.

1.2. KITOS „EXAPRO“ PASLAUGOS. Ši paslauga yra standartinės „EXAPRO“ teikiamos paslaugos, pasiekiamos šioje svetainėje https://www.exapro.com, išplėtimas ir jai taikomos konkrečios sąlygos, kurias galima rasti adresu https://www.exapro.com/help/conditions-sale/. Šiai paslaugai taikoma tik ši Sutartis, o jei Partneris naudojasi kitomis „EXAPRO“ paslaugomis, tų kitų paslaugų sąlygos šiai paslaugai netaikomos, nebent būtų aiškiai nurodyta kitaip.

 

2. Kokia yra paslaugos apimtis?

2.1.                PASLAUGŲ APIMTIS. Vienintelė paslaugos apimtis pagal šią Sutartį ir pagrindinis Platformos tikslas yra suteikti Partneriui galimybę įtraukti savo įrenginius į Platformą ir tiesiogiai juos pasiūlyti potencialiems pirkėjams („Paslauga“). Kartu su Paslaugomis Partneriui gali būti teikiamos papildomos paslaugos (pvz., vertimai, papildomos informacijos apie įrenginius teikimas, pardavimo įrankiai, matomumo didinimas ir kt.), kaip aprašyta Platformoje („Papildomos paslaugos“).

2.2. ĮTRAUKIMAS. Partnerio įrenginiai, kuriuos jis nusprendžia siūlyti per Paslaugą, visada turi būti tinkamai įkelti į Platformą – tai reiškia, kad įrenginio informacija turi būti įkelta į Platformą, kad atitinkamas įrenginys galėtų būti siūlomas per Platformą („Įtraukimas į sąrašą“). Įtraukimo į Platformą būdas visada priklauso nuo Partnerio ir EXAPRO susitarimo. Įtraukimą į sąrašą gali atlikti rankiniu būdu Partneris arba EXAPRO, arba automatiškai EXAPRO (pvz., nuskaitant Partnerio svetainę arba suteikiant API prieigą prie Partnerio duomenų bazės).

2.3. RYŠYS SU PIRKĖJU. Jei potencialus pirkėjas pareiškia susidomėjimą įsigyti Įtrauktą įrenginį per Platformą, EXAPRO įsipareigoja informuoti Partnerį apie šį prisijungimą el. paštu ir (arba) pranešimais Partnerio informacinėje sistemoje (jei Partneris teikia atitinkamą API).

2.4. ATSAKOMYBĖ UŽ SKELBIMĄ. Nepriklausomai nuo to, kaip Skelbimas bus vykdomas, Partneris sutinka, kad visa per Skelbimą pateikta informacija bus teisinga, tiksli, naujausia ir išsami, ir kad Partneris palaikys tokios informacijos tikslumą ir prireikus nedelsdamas ją atnaujins. Jei Partneris pateikia bet kokią neteisingą, netikslią, neaktualią ar neišsamią informaciją, EXAPRO turi teisę sustabdyti Paslaugos teikimą, kol informacija bus ištaisyta.

2.5. SKELBIMO ATŠAUKIMAS. EXAPRO gali nuspręsti atšaukti Partnerio aparato įtraukimą į sąrašą, ypač jei aparatas neatitinka aparatų, kuriuos paprastai Platformoje siūlo kiti vartotojai, portfelio, arba jei EXAPRO abejoja, ar ir kaip Partneris galės įvykdyti savo įsipareigojimus potencialiam aparato pirkėjui.

2.6. JOKIOS AGENTŪROS. Siekdamos išvengti abejonių, šalys pareiškia, kad EXAPRO neveikia kaip verslo agentas. EXAPRO neatsako už tai, ar ir kaip Partneris ves derybas dėl galutinio pardavimo su potencialiu pirkėju, kuris atsilieps į jo įtrauktą aparatą.

 

3. KAIP VEIKIA PASLAUGOS PRENUMERATA? Kaip mokėti?

3.1. NAUDOJIMO PLANAI. Norėdamas naudotis Paslauga, Partneris turi pasirinkti vieną iš Platformoje aprašytų naudojimo planų („Naudojimo planas“) ir įgalioti EXAPRO periodiškai ir pagal atitinkamą Naudojimo planą nuskaičiuoti iš jo prenumeratos mokestį bei taikomus mokesčius („Prenumeratos mokestis“ arba „Prenumeratos mokesčiai“). Prenumeratos mokestis visada mokamas už konkretų laikotarpį („Prenumeratos laikotarpis“). Priklausomai nuo Partnerio pasirinkto Naudojimo plano, gali būti taikomi skirtingi naudojimo apribojimai, sąlygos ir apribojimai.

3.2.           PRENUMERATOS MOKESTIS IR JO PAKEITIMAI. Kiekvieno Naudojimo plano Prenumeratos mokestis ir Prenumeratos laikotarpis nurodyti Platformoje. EXAPRO pasilieka teisę bet kuriuo metu ir be jokios priežasties iki sandorio keisti bet kurio Naudojimo plano, jo funkcijų ir (arba) Platformoje teikiamų elementų Prenumeratos mokestį. Prenumeratos mokesčių pakeitimas neturi jokios įtakos jau apmokėtiems Naudojimo planams.

3.3.                   ĮTRAUKTŲ ĮRANGŲ SKAIČIUS PAGAL NAUDOJIMO PLANĄ. Prenumeratos laikotarpiu Partneris turi teisę į tam tikrą Skelbimų skaičių. Informacija apie Skelbimų skaičių pagal atitinkamą Naudojimo planą visada pateikiama Platformoje. Nenaudotas skelbimas Prenumeratos laikotarpiu negali būti perkeltas į kitą Prenumeratos laikotarpį ir už jį pinigai negrąžinami.

3.4. NAUDOJIMO PLANO ATNAUJINIMAS. Naudojimo planai yra periodiškai apmokestinami, kol Partneris neatšaukia prenumeratos. EXAPRO praneš Partneriui apie atnaujinimą. Jei Partneris atšaukia Naudojimo planą, o ne jį atnaujina, atšaukimas įsigalios kitą dieną po dabartinio Naudojimo plano galiojimo pabaigos.

3.5. ATŠAUKIMAS. Partneris gali atšaukti pasikartojantį Naudojimo planą, atlikdamas atšaukimo procesą Platformoje. „EXAPRO“ negrąžins pinigų už dalinius Naudojimo planų prenumeratos laikotarpius, nebent šioje Sutartyje nurodyta kitaip. Tačiau nutraukus ar atšaukus prenumeratą, Partneris ir toliau turės prieigą prie Platformos iki dabartinio Naudojimo plano laikotarpio pabaigos, po kurio Partnerio prenumerata bus nutraukta.

3.6. NAUDOJIMO PLANO ATNAUJINIMAS. Jei Prenumeratos laikotarpiu Partneris nusprendžia atnaujinti Naudojimo planą į ilgesnį Prenumeratos laikotarpį arba daugiau įrašų per Prenumeratos laikotarpį, Naudojimo plano pakeitimo metu pradinė prenumerata atšaukiama ir pradedama taikyti nauja. Prenumeratos mokestis už pradinį Prenumeratos laikotarpį bus išrašytas tuo metu, kai turėjo baigtis pradinis Prenumeratos laikotarpis.

3.7.             PRENUMERATOS MOKESČIŲ MOKĖJIMAS. Prenumeratos mokesčiai Partneriui bus skaičiuojami periodiškai pagal pasirinktą Prenumeratos laikotarpį. Prenumeratos mokestis bus mokamas iš karto pradėjus Naudojimo planą, o Partneriui Prenumeratos mokesčiai bus skaičiuojami pasibaigus atitinkamam Prenumeratos laikotarpiui. Taikomi mokesčiai gali priklausyti nuo Partnerio vietos.

3.8.                MOKĖJIMO SĄLYGOS. EXAPRO išrašys Partneriui sąskaitą faktūrą už Paslaugas už kiekvieną Prenumeratos laikotarpį. Visi Prenumeratos mokesčiai:

a)              nurodytos be PVM, kurio tarifas galioja tam tikru metu, o Partneris, pateikdamas PVM sąskaitą faktūrą, papildomai sumokės sumą, lygią bet kokiam PVM, mokėtinam nuo šių sumų;

b)                 turi būti sumokėta visa suma be jokio įskaitymo, priešieškinio, atskaitymo ar išskaičiavimo (išskyrus bet kokį mokesčio atskaitymą ar išskaičiavimą, kaip reikalaujama pagal įstatymus);

c)               turi būti sumokėta per penkiolika (15) dienų nuo atitinkamos sąskaitos faktūros gavimo.

3.9.              ELEKTRONINĖS SĄSKAITOS. Jei Partneris nepageidauja kitokios procedūros, sąskaitos bus pristatomos tik elektronine forma šalių nurodytu el. pašto adresu.

3.10. PINIGAI NEGRĄŽINAMI. Visi prenumeratos mokesčiai negrąžinami, išskyrus atvejus, kai tai numatyta šioje Sutartyje ir (arba) kai to reikalaujama pagal galiojančius įstatymus.

3.11. TREČIŲJŲ ŠALIŲ TURINYS. Platformoje gali būti (arba Partneriui gali būti siunčiama iš Platformos) reklamų ir nuorodų į kitas svetaines („Trečiųjų šalių svetainės“), taip pat straipsnių, nuotraukų, teksto, grafikos, paveikslėlių, dizaino, muzikos, garso, vaizdo įrašų, informacijos, programų, programinės įrangos ir kito turinio ar elementų, priklausančių trečiosioms šalims arba kilusių iš jų („Trečiųjų šalių turinys“). Tokių trečiųjų šalių svetainių ir trečiųjų šalių turinio EXAPRO netiria, nestebi ir netikrina dėl tikslumo, tinkamumo ar išsamumo, ir EXAPRO neatsako už jokias trečiųjų šalių svetaines, pasiekiamas per Platformą, ar bet kokį trečiųjų šalių turinį, paskelbtą, prieinamą per Platformą arba įdiegtą iš Platformos. Jei Partneris nusprendžia palikti Platformą ir prisijungti prie trečiųjų šalių svetainių arba naudoti ar įdiegti bet kokį trečiųjų šalių turinį, Partneris tai daro savo rizika ir turėtų žinoti, kad ši Sutartis nebereglamentuoja tokios prieigos.

4. KAIP NAUDOTIS PLATFORMA?

4.1. NAUDOTOJO PASKYRA. Norėdamas naudotis Platforma, Partneriui bus suteikta vartotojo paskyra („Vartotojo paskyra“). Registruodamasis naudotis Platforma, Partneris privalo pateikti išsamią ir tikslią informaciją apie save ir sutikti atnaujinti šią informaciją, kai ji pasikeičia.

4.2. PASKYROS SAUGUMAS. Partneris yra atsakingas už savo vartotojo paskyros ir bet kokio jam pateikto ar sukurto slaptažodžio konfidencialumą ir saugumą. Tuo atveju, jei Partnerio Naudotojo paskyra naudojama be jo sutikimo arba jei Partneris aptinka bet kokį kitą saugumo pažeidimą, Partneris sutinka nedelsdamas pranešti EXAPRO.

 

5. KOKS YRA MŪSŲ LEIDIMAS NAUDOTI Platformą?

5.1.                  INTELEKTINĖS NUOSAVYBĖS TEISĖS. Patentai, naudingieji modeliai, teisės į išradimus, autorių teisės ir gretutinės bei susijusios teisės, prekių ženklai ir paslaugų ženklai, įmonių pavadinimai ir domenų vardai, teisės į apipavidalinimą ir prekybinę išvaizdą, prestižas ir teisė paduoti ieškinį dėl neteisėto naudojimo ar nesąžiningos konkurencijos, teisės į dizainą, duomenų bazių teisės, teisės naudoti ir saugoti konfidencialios informacijos (įskaitant praktinę patirtį ir komercines paslaptis) konfidencialumą ir visos kitos intelektinės nuosavybės teisės, kiekvienu atveju registruotos ar neregistruotos („Intelektinės nuosavybės teisės“), bet kurioje Platformos ir (arba) Paslaugų dalyje yra ir liks EXAPRO nuosavybe, o EXAPRO pasilieka teisę suteikti licenciją naudoti tokią intelektinę nuosavybę bet kuriai kitai šaliai ar šalims. Bet koks dalykas, kurį EXAPRO pateiks Partneriui (ypač bet kuri Platformos dalis), kuriam taikoma intelektinės nuosavybės teisių apsauga, yra ir lieka EXAPRO nuosavybė. yra EXAPRO (arba atitinkamo (-ų) trečiosios šalies teisių savininko (-ų) nuosavybė ir Partneris neįgyja jokių teisių į tokį turinį, išskyrus tas, kurios aiškiai suteikiamos šioje Sutartyje.

5.2. PROGRAMINĖ ĮRANGA KAIP PASLAUGA. Platforma, programinė įranga ir joje teikiamos paslaugos yra valdomos ir teikiamos „SaaS“ (programinės įrangos kaip paslaugos) forma, t. y. Partneris pačios Platformos neturi ir jos neįsigyja.

5.3. TEISĖS Į DUOMENŲ BAZĘ. Visoms Platformoje esančioms duomenų bazėms taikoma speciali duomenų bazės įgijėjo, t. y. EXAPRO, teisė.

 

6.  KOKIOSIOS KITOS SĄLYGOS TAIKOMOS PASLAUGOMS?

6.1.                DRAUDŽIAMAS ELGESYS. Partneris negali pasiekti Platformos ar ja naudotis jokiais kitais tikslais, išskyrus tuos, kuriems EXAPRO suteikia Platformą. Partneris sutinka nedaryti ir neleis bei neleis kitiems:

a)              naudoti Platformą ar bet kurį jos komponentą, visą ar iš dalies, išskyrus atvejus, kai tai aiškiai numatyta šioje Sutartyje;

b)             dekompiliuoti, atlikti atvirkštinę inžineriją, išardyti, bandyti išgauti Platformos šaltinio kodą arba ją iššifruoti;

c)              apeiti, apeiti, išjungti ar kitaip trukdyti su saugumu susijusioms Platformos funkcijoms;

d)             nuomoti, išnuomoti, sublicencijuoti, skolinti, perparduoti ar platinti Platformą ir (arba) prieigą prie Platformos, ar bet kurią jos dalį.

6.2.                   NELEGALIŲ VEIKLŲ STEBĖJIMAS. EXAPRO pasilieka teisę, bet ne pareigą, stebėti Platformą dėl šios Sutarties pažeidimų ir imtis atitinkamų teisinių veiksmų prieš bet kurį asmenį, kuris savo išimtine ir absoliučia nuožiūra pažeidžia įstatymus ar šią Sutartį, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimą apie tokį vartotoją teisėsaugos institucijoms.

6.3.                     PLATFORMOS MODIFIKAVIMAI. „EXAPRO“ pasilieka teisę, iš anksto įspėjusi, bet kuriuo metu ir dėl bet kokios priežasties arba be jokios priežasties keisti, modifikuoti arba pašalinti Platformos turinį, laikinai arba visam laikui sustabdyti arba nutraukti Platformos ar bet kurios jos dalies ar bet kurios paslaugos, prie kurios ji jungiasi, teikimą, įskaitant Platformos funkcionalumo ar stabilumo gerinimą arba galimų saugumo problemų sprendimą, savo nuožiūra. „EXAPRO“ nebus atsakinga Partneriui ar bet kuriai trečiajai šaliai už bet kokius Platformos pakeitimus, sustabdymus ar nutraukimus.

6.4. TEISĖS Į PATEIKIMUS. Partneris pripažįsta ir sutinka, kad visi Partnerio EXAPRO pateikti klausimai, komentarai, pasiūlymai, idėjos, atsiliepimai ar kita informacija apie Platformą ir (arba) Paslaugas („Pateikimai“) yra nekonfidenciali ir tampa išimtine „EXAPRO“ nuosavybe. EXAPRO turi išimtines teises, įskaitant neribotą licenciją visai intelektinei nuosavybei, ir turi teisę neribotai naudoti ir platinti šiuos pateikimus bet kokiais teisėtais tikslais, komerciniais ar kitais, be jokio patvirtinimo ar kompensacijos Partneriui. Partneris suteikia išimtinę ir neribotą licenciją bet kokiems tokiems pateikimams ir atsisako teisės į bet kokį atlygį, o Partneris garantuoja, kad visi tokie pateikimai yra originalūs Partnerio arba kad Partneris turi teisę pateikti tokius pateikimus. Partneris sutinka, kad EXAPRO nebus galima pareikšti jokių pretenzijų dėl bet kokio tariamo ar faktinio bet kokių Partnerio pateikimų nuosavybės teisių pažeidimo ar pasisavinimo.

 

7. Kokios garantijos ir atsakomybė taikomos šiai Sutarčiai?

7.1.             PASLAUGŲ LYGIS. EXAPRO įsipareigoja dėti visas pagrįstas pastangas, kad Partneriui būtų suteikta Paslauga ir Platforma per pagrįstą prieinamumą. Tačiau EXAPRO negali garantuoti, kad Paslauga ir (arba) Platforma bus prieinamos be pertrūkių.

7.2. ATSAKOMYBĖS APIMTIS. Jei EXAPRO iš esmės nevykdo šios Sutarties, visa ir išimtinė Partnerio atsakomybė ir vienintelė bei išimtinė teisių gynimo priemonė, susijusi su tokia garantija, EXAPRO nuožiūra apsiribos: (i) Platformos remontu; arba (ii) šios Sutarties nutraukimu ir Partneriui sumokėtos sumos grąžinimu už likusį Prenumeratos laikotarpį, už kurį Partneris sumokėjo. Ši garantija taikoma tik Platformai ir Paslaugai, tokios, kokios jos buvo pristatytos iš pradžių.

7.3. GARANTIJOS IŠIMTYS. Partneris patvirtina, kad Platforma ir bet kokia susijusi Paslauga ar dokumentacija teikiama „tokia, kokia yra“, kiek tai leidžia įstatymai, ir EXAPRO atsisako visų kitų sąlygų, žalos atlyginimo įsipareigojimų, garantijų, pareiškimų ir užtikrinimų, aiškių ar numanomų, kylančių iš įstatymų, papročių, ankstesnių žodinių ar rašytinių pareiškimų ar kitaip, susijusių su Platforma ir (arba) bet kuriais jos komponentais ir bet kokia susijusia Paslauga ar dokumentacija, įskaitant, bet neapsiribojant, numanomas garantijas dėl tinkamumo prekybai, tinkamumo konkrečiam tikslui, patenkinamos kokybės ir jokių įstatymų ar kitų teisės aktų nepažeidimo.

7.4. PAGALBOS APIMTIS. Išskyrus atvejus, nurodytus šios Sutarties 7.1 straipsnyje, EXAPRO neprivalo teikti jokios Platformos, Paslaugos ir (arba) bet kurio jos komponento palaikymo arba toliau teikti, atnaujinti ar taisyti bet kokius Platformos / Paslaugos defektus ar klaidas, nepriklausomai nuo to, ar Partneris informuoja EXAPRO apie tokius defektus ar klaidas, ar EXAPRO kitaip sužino apie tokius defektus ar klaidas, kiek tai leidžiama pagal įstatymus. Pavyzdžiui, ir neapsiribojant, EXAPRO negarantuoja, kad: a) Platformos / Paslaugos ar bet kurios jos dalies naudojimas bus nepertraukiamas ar be klaidų; b) visi Platformos defektai bus ištaisyti.

7.5.                  ATSAKOMYBĖS IŠIMTIS. Partneris sutinka, kad jokiomis aplinkybėmis EXAPRO nebus atsakinga Partneriui ar bet kuriam kitam asmeniui ar subjektui, pateikusiam ieškinį per Partnerį, už jokius nepatogumus, tiesioginę ar netiesioginę žalą, įskaitant bet kokį pelno praradimą ar kitą žalą („nuostolius“), kylančią iš šios Sutarties, įstatymų ar kitaip kylančią iš jų ar susijusią su jais, dėl kurios Partneris negali pasiekti Platformos / Paslaugos ar ja naudotis bet kokio Platformos prastovos, sutrikimo ar nutraukimo metu, neatsižvelgiant į tai, ar žala buvo numatoma ir ar EXAPRO buvo informuota apie tokios žalos galimybę. Tokiu atveju jokia šios Sutarties nuostata nebus aiškinama kaip įpareigojanti EXAPRO prižiūrėti ir palaikyti Platformą / Paslaugą arba teikti bet kokius su ja susijusius pataisymus, atnaujinimus ar leidimus.

7.6.                   ATSAKOMYBĖS IŠIMČIŲ PAVYZDŽIAI. Siekiant išvengti abejonių, pagal pirmiau minėtas pastraipas EXAPRO neprisiims jokios atsakomybės už, bet neapsiribojant:

a)             bet kokias Platformos klaidas, netikslumus ar netikslumus;

b)           bet kokių nemokamai teikiamų paslaugų kokybę, prieinamumą ir apimtį;

c)              bet kokios pobūdžio turtinė žala, atsiradusi dėl Partnerio prieigos prie Platformos ir (arba) bet kurių jos komponentų naudojimo;

d)             bet kokia neteisėta prieiga prie saugių EXAPRO serverių ir (arba) bet kokios juose saugomos asmeninės ir (arba) finansinės informacijos arba jų naudojimas;

e)             bet koks atskirų vartotojų elgesys ar jų naudojimosi Platforma būdas, ypač tas, kuris neatitinka šios Sutarties ar įstatymų, taip pat už tokiu būdu padarytą žalą ir nuostolius;

f)               bet koks perdavimo į Platformą arba iš jos nutraukimas ar pertraukimas;

g) kitų subjektų teikiamos paslaugos, jų kokybė, kiekis ar bet kokios pasekmės, arba už teises ir įsipareigojimus, susijusius su šiomis paslaugomis, priedais ir kt.;

h) bet kokios klaidos, virusai, Trojos arkliai ar panašiai, kuriuos trečioji šalis gali perduoti į Platformą ir (arba) bet kurį jos komponentą arba per ją;

i) bet kokie Partnerio atliekami mokėjimai, operacijos ar pervedimai, atitinkamai. kurio pagalba atliekamas atitinkamas mokėjimas už naudojimo planą. Šių mokėjimo bendrovių operatoriai yra atsakingi už šias (transakcines) paslaugas ir portalus; ir (arba)

j)                 bet koks negalėjimas naudotis Platforma ir (arba) bet kuriais jos komponentais, jei Partneris neturi tinkamos ir pakankamos programinės ar aparatinės įrangos.

7.7.                NEĮTRAUKIAMA ATSAKOMYBĖ. Tačiau atsakomybės apribojimas netaikomas ir neatsižvelgia į žalą, atsiradusią dėl didelio neatsargumo, nesąžiningumo ar tyčinio ar tyčinio EXAPRO netinkamo elgesio.

7.8.  ATSAKOMYBĖS APRIBOJIMAS. Bendra EXAPRO atsakomybė už Nuostolius, patirtus ar atsiradusius dėl bet kokio pagal šią Sutartį sudaryto susitarimo arba Platformos ar su ja susijusių paslaugų naudojimo ar vykdymo, jokiu atveju neviršija visų Partnerio faktiškai sumokėtų arba mokėtinų mokesčių sumos.

7.9. TEISĖ Į ŽALOS ATLYGINIMĄ. Partneris sutinka ginti, atlyginti žalą ir apsaugoti EXAPRO bei jos atstovus, darbuotojus, pareigūnus, direktorius, teisių perėmėjus ir perleidėjus („Atleidžiamos šalys“) nuo bet kokių nuostolių, žalos, atsakomybės, pretenzijų, reikalavimų ar išlaidų, įskaitant pagrįstas advokato išlaidas ir mokesčius, kuriuos pareiškia bet kuri trečioji šalis ar subjektas dėl:

a) Platformos ir (arba) Paslaugos naudojimo;

b) šios Sutarties pažeidimo;

c)       bet koks Partnerio pareiškimų ir garantijų, nurodytų šioje Sutartyje, pažeidimas;

d)             trečiosios šalies teisių pažeidimas, įskaitant, bet neapsiribojant, visus ieškinius, pagrįstus viešinimo teisėmis, šmeižtu, privatumo pažeidimu, autorių teisių pažeidimu, prekių ženklų pažeidimu ar bet kokiu kitu ieškinio pagrindu; ir (arba)

e)             bet koks kitas žalingas veiksmas bet kurio kito Platformos naudotojo atžvilgiu.

7.10.          ĮSIPAREIGOJIMAS BENDRADARBIAUTI. Nepaisant pirmiau išdėstytų nuostatų, EXAPRO, kiek tai leidžia įstatymai, pasilieka teisę Partnerio sąskaita prisiimti išimtinę bet kokio klausimo, dėl kurio Partneris privalo atlyginti EXAPRO nuostolius, gynybą ir kontrolę, o Partneris sutinka savo sąskaita bendradarbiauti su EXAPRO ginant tokius ieškinius. EXAPRO dės pagrįstas pastangas, kad praneštų Partneriui apie bet kokį tokį ieškinį, veiksmą ar procesą, kuriam taikomas šis žalos atlyginimas, kai tik apie jį sužinos.

8. Kaip galima nutraukti sutartį?

8.1. SUTARTIES NUTRAUKIMO BŪDAI. Ši sutartis galioja tol, kol ją nutraukia:

a)                Partnerio atšaukimas (kaip nurodyta šios Sutarties 3.5 straipsnyje);

b)               pasitraukimas;

c)            pranešimas;

d)           juridinio asmens (EXAPRO arba Partnerio) veiklos nutraukimas likviduojant;

e)             nutraukimas bendru susitarimu.

8.2.                  EXAPRO IŠSIŲSTAS PRANEŠIMAS. EXAPRO gali nutraukti šią Sutartį bet kuriuo metu ir dėl bet kokios priežasties arba be jokios priežasties, pranešdama Partneriui raštu, įskaitant el. laišką, pranešimą arba pranešimą, išsiųstą per Platformą, su vieno mėnesio įspėjimo laikotarpiu, kuris prasideda pirmąją kalendorinio mėnesio, einančio po kalendorinio mėnesio, kurį pranešimas pristatomas Partneriui, dieną, su sąlyga, kad Sutartis nėra nutraukiama kitomis nutraukimo ar atšaukimo priemonėmis iki įspėjimo laikotarpio pabaigos. Tokiu nutraukimo atveju Partneris turi teisę gauti grąžinamąją išmoką, atitinkančią nepanaudotą Prenumeratos laikotarpio dalį, jei taikoma.

8.3.                  ATŠAUKIMAS. Pasitraukti iš sutarties pagal šią Sutartį leidžiama šiais atvejais:

a)              PARTNERIO SUTARTIES PAŽEIDIMAS. EXAPRO gali pasitraukti iš Sutarties, jei Partneris nesilaiko bet kurios iš nustatytų sąlygų arba jas pažeidžia. Tokiu atveju Sutartis ir Partneriui pagal ją suteiktos teisės nedelsiant nutraukiamos gavus raštišką pranešimą, įskaitant el. laišką, pranešimą arba pranešimą, kurį EXAPRO išsiuntė Partneriui per Platformą. Nutraukus Sutartį, bet kokia Partneriui suteikta prieiga naudotis Platforma ir (arba) bet kuriuo jos komponentu bei teikiamomis Paslaugomis laikoma atšaukta ir Partneris nebeturi teisės naudotis jokia Platforma, Paslauga ir (arba) bet kuriuo jos komponentu ir (arba) bet kuria jų dalimi.

b)             EXAPRO SUTARTIES PAŽEIDIMAS. Partneris gali pasitraukti iš Sutarties, jei EXAPRO ypač rimtai pažeidžia savo įsipareigojimus, konkrečiai, jei EXAPRO visam laikui uždraudžia Platformą. Tokiu atveju Sutartis nedelsiant nutraukiama gavus raštišką Partnerio pranešimą, įskaitant el. laišką, pranešimą arba pranešimą, išsiųstą per Platformą EXAPRO, kuriame nurodomos pasitraukimo priežastys. Nutraukus Sutartį, bet kokia Partneriui suteikta prieiga naudotis Platforma ir (arba) bet kuriuo jos komponentu bei teikiamomis Paslaugomis laikoma atšaukta ir Partneris nebeturi teisės naudotis jokia Platforma, Paslauga ir (arba) bet kuriuo jos komponentu ir (arba) bet kuria jų dalimi. Tokiu nutraukimo atveju Partneris turi teisę gauti grąžinamąją išmoką, atitinkančią nepanaudotą Prenumeratos laikotarpio dalį, jei taikoma.

9. Baigiamosios nuostatos

9.1. JURISDIKCIJOS, TAIKYTINA TEISĖ. Šiai Sutarčiai taikoma Čekijos teisė. Kilus ginčams dėl šios Sutarties, jurisdikciją turi Čekijos teismai.

9.2. SUTARTIES PAKEITIMAI. Bet kokie šios Sutarties pakeitimai ar modifikacijos turi būti pateikti raštu.

9.3. TEISIŲ ATSISAKYMAS. Jokia šalies nepasinaudojimas ir delsimas pasinaudoti bet kokia privilegija, įgaliojimu ar teisėmis pagal šią Sutartį nebus laikoma jų atsisakymu, taip pat bet koks vienkartinis ar dalinis bet kokios teisės ar įgaliojimų pagal šią Sutartį pasinaudojimas netrukdys toliau naudotis jokia kita čia numatyta teise.

9.4. SUTARTIES GALIOJIMO IŠLAIKO. Jei kuri nors šios Sutarties nuostata yra arba tampa negaliojanti ar neįgyvendinama, likusių šios Sutarties nuostatų galiojimui tai neturi įtakos. Tokiu atveju šalys susitaria pakeisti negaliojančią arba neįgyvendinamą nuostatą tokia, kuri savo prasme ir paskirtimi labiausiai atitiktų negaliojančios arba neįgyvendinamos nuostatos ekonominį tikslą.

9.5. ANTRAŠTĖS IR SANTRAUKOS. Kiekvienos pastraipos pradžioje esančios antraštės ir santraukos skirtos tik Sutarties patogumui ir negali pakeisti Sutarties ar atskirų pastraipų prasmės ar turinio.

9.6. KAI KURIŲ NUOSTATŲ IŠIMTYS. Tiek, kiek tai leidžia įstatymai, susitariančiosios šalys aiškiai netaiko § nuostatų. 557, 1798, 1799, 1800, 1805 2 straipsnio, 1895 m. ir 2445–2454 straipsnio 89/2012 (Civilinio kodekso) su pakeitimais.

„Exapro“ nario privalumai

  • Pridėkite savo mašinas pardavimui nemokamai
  • Tvarkykite savo pasiūlymus (pridėkite, redaguokite ir ištrinkite)
  • Koreguokite naujienlaiškio nuostatas
  • Teiraukitės apie mašinas neįvesdami savo kontaktinių duomenų
  • Paprašykite Exapro agento padėti jums parduoti mašinas
  • Išnaudokite visas „Exapro“ kliento paskyros galimybes

Registruotis nemokamai

Jau esate „Exapro“ narys?

Mūsų nariams visada teikiama pirmenybė

Prisijunkite prie savo paskyros

Turite problemų su mūsų svetaine?

Tik problemoms, susijusioms su svetainės naudojimu

Susisiekite su žiniatinklio palaikymo tarnyba